Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Βραχιόλι με χάντρες από χαρτί!

Φτιάξτε ένα πρωτότυπο κόσμημα από τις  χάντρες απο χαρτί που θα φτιάξετε μόνοι σας! Είναι εύκολο, οικονομικό και μπορεί να γίνει ένα θαυμάσιο δώρο για τους φίλους σας!


Θα χρειαστώ:
  • 22 περίπου μακρόστενες χάντρες από χαρτί που έφτιαξα μόνη μου
  • 24 περίπου μέτριες χάντρες
  • ελαστικό κορδόνι




Παίρνω μία μακρόστενη χάντρα από χαρτί και περνάω από μέσα της το ελαστικό κορδόνι, έτσι ώστε να προεξέχει το ίδιο μήκος κορδονιού και από τις 2 πλευρές. Τοποθετώ σε κάθε άκρο μια μέτρια ασημένια χάντρα.


Μετά παίρνω μια χάντρα από χαρτί και περνάω το κορδόνι σταυρωτά. Συνεχίζω να περνάω τις χάντρες μου σε αυτό το μοτίβο.


Όταν φτάσω στο επιθυμητό μήκος του βραχιολιού μου κάνω ένα διπλό κόμπο και βάζω πάνω του λίγη κόλλα για να μην ανοίξει η χαλαρώσει. Για να μη φαίνεται άσχημα ο κόμπος τραβάω λίγο το κορδόνι και τον κρύβω μέσα στην τρύπα μιας μακρόστενης χάντρας από χαρτί.



Φτιάξτε τα δικά σας κοσμήματα με χάντρες! Βήμα βήμα οδηγίες για να φτιάξετε το δικό σας χειροποίητο βραχιόλι με χάντρες από χαρτί!!!





4 σχόλια:

erifili είπε...

Καλώς σε βρήκα.Στον ουρανό σε γύρευα και στο blog σε βρήκα. Φοβερές οι κατασκευές σου. Σε ευχαριστώ εκ μέρους όλων όσων ενδιαφέρονται για αυτού του είδους τα κοσμήματα.Να δω στο τέλος μόνο τι θα πρωτοφτιάξω. ΄Εχω πελαγώσει με τοσα ωραία που βλέπω.Πρέπει να τελειώσω και τα μαθήματα κοσμήματος.Γιατί και εκεί έχω κατασκευές να κάνω. Θα blogoβλεπόμαστε συχνότατα.Να είσαι καλά

drosostalitsa είπε...

Erifili mou ola 8a ta prolaveis! An xreiateis boh8eia...! edw eimai ego !!! xixixi

erifili είπε...

Καλή μου Δροσοσταλίτσα καλημέρα.Σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου.Πραγματικά βλέπω στα blog που επισκέπτομαι τόσα όμορφα πράγματα, που το μυαλό μου έχει παθει black οut.Πρέπει να σκεφτώ σχέδια για τις κατασκευές μου στο μάθημα κοσμήματος και έχω πελαγώσει.Πραγματικά κόλλησα.Μου στριφογυρίζουν όλα και τίποτα.

drosostalitsa είπε...

Εριφίλη ριξε μια ματια στο ποστ με της δημιουργίες της Ellaine! Ελπιζω να ειναι διαφωτιστικο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι