Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Χειμωνιάτικο μπαστούνι απο πολυμερικό πηλο (polymer clay)


Βρήκα στο 2 Good Claymates μια εκπληκτική τεχνική για να φτιάξουμε μπαστούνια με χιονονιφάδες από πολυμερικό πηλό! Ένα εκπληκτικο χειμωνιάτικο σχέδιο για να στολίσουμε τις χάντρες μας.





Θα χρειαστώ:
  • Μπλέ και άσπρο πολυμερικό πηλο (polymer clay)
  • Κοπίδι


Βήμα 1
Φτιάχνω 1 μπαστούνι με τον μπλε πηλο. Το κόβω στη μέση όπως φαίνεται στην εικόνα και το χωρίζω σα να σχηματίζω ένα φύλο.


Βήμα 2
Φτιάχνω ένα λεπτό στρώμα από τον άσπρο πηλό. Με αυτό θα σχηματίσω τα σκέλη της χιονονιφάδας μου.


Βήμα 3
Τοποθετώ τον άσπρο πηλό αναμεσα στις εγκοπές που έχω κάνει στο μπλέ μπαστούνι.


Βήμα 4
Συναρμολογώ τα κομμάτια που έχω ετοιμάσει σε ένα άσπρο φύλλο με μπλε φόντο όπως φαίνεται στην εικόνα.


Βήμα 5
Ξεκινάω τώρα και πλάθω το μπαστούνι που έχω ετοιμάσει να γίνει μακρυ και το κόβω σε 6 κομμάτια.


Βήμα 6
Τσιμπάω λίγο το κάθε μπαστουνάκι λωστε να του φώσω σχήμα φύλου.


Βήμα 7
Θα φτιάξω ένα άσπρο μπαστούνι με μπλέ πηλό στο κέντρο για να αναπτύξω τριγύρω τα μπαστούνια με τα φύλλα που έχω ετοιμάσει και να σχηματιστεί η χιονονιφάδα μου.


Βήμα 8
Γεμίζω τώρα τα κενά με μπλέ πηλό για να συμπληρωθεί το μπαστούνι και για να γίνει πιο απλή η επεξεργασία του το τυλίγω σε ένα μπλε στρώμα πηλου.


Βήμα 9
Το μπαστούνι μου με την χιονονιφάδα είναι έτοιμο!!! Μπορώ να το πλάσω σε διαφορες διαμέτρους για μικρές ή μεγαλύτερες χιονονιφάδες!




Καλή επιτυχία!

2 σχόλια:

IZA είπε...

Πολύ ωραία ιδέα, αλλά δεν κατάλαβα τι τα κάνουμε μετά αυτά τα μπαστούνια. Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις;

drosostalitsa είπε...

Καλημερα Ιζα! Τα μπαστούνια μπορεις να τα κόψεις σε λεπτες φέτες και να τα βάλεις σαν περιτύλιγμα πάνω σε άλλες χάντρες που έχεις φτιάξει απο πολυμερικό πηλό. Καλύπτουμε την χάντρα με τις φέτες από το μπαστούνι και εχουμε μια χάντρα με χιοπνονιφάδες πάνω της. Ελπίζω να σε διαφώτισα! Ένας άλλος τρόπος είναι να κόψουμε πιο χοντρες φέτες και να ανοίξουμε μια τρύπα στην μονόχρωμη πλευρά του κυλίνδρου και έχουμε μια πλακέ χαντρα.
Καλή επιτυχία!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι