Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Φτιάξτο μόνος σου! Βάση για δαχτυλίδι

Μία πολύ απλή τεχνική για να φτιάξετε ρυθμιζόμενες βάσεις για τα χειροποίητα δαχτυλίδια σας, τα οποία αργότερα μπορείτε να στολίσετε με τις αγαπημένες χάντρες και ημιπολύτιμους λίθους.
Ετοιμάζω την τεχνική για να σας δείξω ολοκληρωμένα πως να δένετε πάνω στη βάση τις χάντρες που θέλετε και τι σύρμα να χρησιμοποιείται.
Προς το παρόν δοκιμάστε να δημιουργήσετε τη βάση που και από μόνη της είναι ένα όμορφο κόσμημα!

Βρείτε την τεχνική στο drosostalitsa










14 σχόλια:

eudokia είπε...

αχ,ειναι υπεροχο!
περιμενουμε οδηγιες!

Μαριάννα είπε...

όμορφο και μόνο του , αλλά με τις χάντρες φοβερό!!!!

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

omorfo einai...kai sou dinei to sxedio to eleuthero na to "stoliseis" opos theleis!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εμένα και σκέτο μου αρέσει!!
Καλό βράδυ Δροσοσταλίτσα!

Ανώνυμος είπε...

βαση?...εμενα ετσι μ αρεσειιιιιι!!!!
Απλο μεν ,υπεροχο δε!!!...θα προσπαθησω να το φτιαξω !!!!!φιλακια πολλαααα γλυκια δροσοσταλιτσα μας!!!Χ2

mirsini's creations είπε...

Πολυ ωραιο!!! Τωρα που πειραματιζομαι και με συρμα λεω καποια στιγμη να φτιαξω κι εγω ενα! Ευχαριστω πολυ για τις οδηγιες! Καλο τριημερο :) !

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστούμε για τις οδηγίες Δροσοσταλίτσα!!!!! είναι τέλειο!!!!!!!! θα το δοκιμάσω!!!!!! :))

ElenaG είπε...

Πολύ ωραίο και εύκολο φαίνεται
με τις οδηγίες σου.
Να είσαι καλά να δημιουργείς...

Anastasia είπε...

ειναι απλα υπεροχο!!!

anthivolon είπε...

Όμορφο και εύκολο Δροσοσταλίτσα μου!!
Καλό τριήμερο να έχεις και να περάσεις όμορφα!!

{Marianna} είπε...

Μου'βαλες φωτιές! Πες μας γρήγορα! Φιλιά! :)

Δέσποινα είπε...

Αν θέλεις πέρνα από το μπλογκ μου να παίξουμε!
http://deco-candles.blogspot.com/2011/03/blog-post_25.html

Για το δαχτυλίδι σου έγραψα στο σάιτ!

Seed of Sadness είπε...

τελεια!!!

Ειρηνη είπε...

Το έφτιαξα και είναι υπέροχο!!!Έβαλα και μια πορτοκαλοκόκκινη χαντρούλα στη μέση και έχει βγει πολύ γλυκούλι!!!Σ'ευχαριστούμε για τις ιδέες!!!:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι