Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Πως θα φτιάξω σπείρες απο σύρμα;


Οι σπείρες από σύρμα είναι εύκολο να γίνουν και μπορούν  να χρησιμοποιηθούν σε πολλά σχέδια κοσμημάτων. Καλό θα ήταν να εξασκηθούμε σε ένα εύκαμπτο σύρμα για αρχή και αργότερα, όταν αποκτήσουμε επιδεξιότητα, να προχωρήσουμε σε πιο σκληρά σύρματα.




Θα χρειαστώ:
  •       Εύκαμπτο σύρμα (τουλάχιστον 10 εκατοστά)
  •       Πένσα με στρογγυλή μύτη
  •       Πένσα με επίπεδη μύτη
  •       Κοφτάκι

Βήμα 1:
Πιάνω το τέλος του σύρματος  με την άκρη της  πένσας με τη στρογγυλή μύτη




Βήμα 2:
Μετακινώ την πένσα μου έτσι ώστε να σχηματίσω τον κεντρικό μου κύκλο.




Βήμα 3:
Μετά παίρνω την επίπεδη πένσα μου και κρατάω τον κύκλο.

Χρησιμοποιώ το ελεύθερο μου χέρι για να γυρίζω το υπόλοιπο σύρμα γύρω από τον κεντρικό κύκλο. Το κάνω προσεκτικά, για να  μη γίνει η σπείρα μου ασύμμετρη, και σταματάω μόλις φτάσω στο επιθυμητό μέγεθος.

Βήμα 4:
Πριν τελειώσω με το τύλιγμα του σύρματος πρέπει να βεβαιωθώ ότι έχει περισσέψει πάνω από 2 εκατοστά σύρμα.



Βήμα 5:
Πιάνω την ουρά του σύρματος με την άκρη της πένσας με τη στρογγυλή μύτη.




Κάνω ένα μικρό κύκλο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Είναι η θηλιά από όπου θα μπορούμε να κρεμάσουμε το σπιράλ μας.


Κόβω το περίσσιο σύρμα και είναι έτοιμο!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφο

xristina είπε...

καλησπέρα...μου άρεσε πάρα πολύ αυτό!!! θα το δοκιμάσω.

Δημιουργία είπε...

Κατατοπιστικοτατες οι οδηγιες σου .Το συρμα ειναι ασημι?

drosostalitsa είπε...

Καλησπερα κορίτσια!
Δημιουργία,ναι το συγκεκριμένο σύρμα είναι ασήμι. Μπορείς να βρείς ευκαμπτο σύρμα σε ασήμι, χρυσό και ατσάλι στα καταστήματα που πουλάνε εξαρτήματα για κοσμήματα και με αγορές μεσω ιντερνετ

Unknown είπε...

Δροσοσταλίτσα, μου έδωσες μια πολύ καλή ιδέα: Θα προσπαθήσω να φτιάξω το κλειδί του σόλ σε σκουλαρίκι. Αυτό που με προβληματίζει λίγο είναι που θα βρω το σύρμα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι