Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

ΣΥΡΜΑ & ΧΑΝΤΡΑ: Τα μυστικά του χειροποίητου κοσμήματος


Με χαρά σας ανακοινώνω ότι σε λίγες μέρες θα βγει η 2η έκδοση του βιβλίου μου «Σύρμα & Χάντρα», στο οποίο θα βρείτε πάνω από 20 τεχνικές δημιουργίας χειροποίητου κοσμήματος.

Η δημιουργία του χειροποίητου κοσμήματος είναι μια ενδιαφέρουσα ασχολία για όλους. Στο βιβλίο μου προσπαθώ να σας μυήσω στα μυστικά του χειροποίητου κοσμήματος χωρίς μακρόσυρτες, περιττές και βαρετές περιγραφές, παρά μόνο με όμορφες και ευνόητες εικόνες βήμα προς βήμα για να ξετυλίξετε το ταλέντο σας.


Θα βρείτε όλες τις βασικές τεχνικές δημιουργίας εξαρτημάτων για να κάνετε τα κοσμήματα σας μοναδικά και εντυπωσιακά. Το βιβλίο μου είναι ένα χρήσιμο εγχειρίδιο ακόμα και για τους πιο αρχάριους, μιας και ξεκινά με εύκολες δημιουργίες, ώστε να κατανοήσετε τα βασικά βήματα και προχωρά με πιο δύσκολες και περίτεχνες κατασκευές που θα σας βοηθήσουν να τελειοποιήσετε την τεχνική σας.

Περιέχει τεχνικές δημιουργίας σκουλαρικιών, δαχτυλιδιών, κολιέ, τεχνικές για βραχιόλι ποδιού και βραχιόλια μπράτσου και καρπού, καθώς και αναλυτικές οδηγίες για να τυλίγετε τις χάντρες με σύρμα, να φτιάξετε σπείρες, κούμπωμα και αγκίστρια για σκουλαρίκια.

Επιπλέον στις τελευταίες σελίδες υπάρχει ένα αφιέρωμα σε χριστουγεννιάτικα στολίδια με 3 απλές τεχνικές για να δημιουργήσετε γιορτινά κοσμήματα. Στις σελίδες του «Σύρμα & Χάντρα» θα βρείτε ενδιαφέροντα άρθρα για τους συνδυασμούς χρωμάτων και πώς να τα εντάξετε στα δικά σας χειροποίητα κοσμήματα. Ακόμη θα διαβάσετε χρήσιμες πληροφορίες για τους ημιπολύτιμους λίθους, βλέποντας όμορφες φωτογραφίες τους, καθώς και τρόπους για να αντλήσετε έμπνευση από την καθημερινότητα σας.


Για να το προμηθευτείτε, ζητήστε το στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας με το όνομά του, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω email στο moonlight.drop@hotmail.com, αλλά και να επικοινωνήσετε με τον εκδοτικό οίκο «Μύρτος» στα τηλ. 210 8028828 & 210 8028889


Τέλος να ευχαριστήσω όλους όσους αγοράσατε το βιβλίο μου και μου δείξατε την αγάπη σας με τα σχόλια σας.

Στις φωτογραφίες που συνοδεύουν την ανάρτηση βλέπετε μερικές από τις τεχνικές που θα βρείτε στο βιβλίο μου.

8 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Μπράβο σου για το βιβλίο.
Φιλάκια ...

Unknown είπε...

μπραβο σου κ παλι..το βιβλιο το εχω..υπεροχο με οδηγιες φοβερες αναλυτικα καταπληκτικες φωτογραφιες.. ελπιζω να υπαρξει συνεχεια

{Marianna} είπε...

Συγχαριτήρια!!!! Το πρώτο σου βιβλίο ήταν καταπληκτικό, είμαι σίγουρη ότι το ίδιο θα ισχύει και για το δεύτερο!

drosostalitsa είπε...

ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σχόλια! προς το παρόν βγαίνει η 2η έκδοση .... τώρα για το 2ο βιβλίο υπάρχει το προσχέδιο στο μυαλό μου!
πολλά φιλιά

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Μπράβο για τη νέα έκδοση!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!

Fairymakeuptales είπε...

Συγχαρητήρια κοριτσακι μου! περιμενω το αντιτυπο μου!!!
Σε φιλω
Μαιρη

fairymakeuptales.blogspot.gr

Nomen est omen...eleftheria είπε...

Γεια. Τα κοσμήματα σου είναι φανταστικά.!!! Από που θα μπορούσα να προμηθευτώ το βιβλίο σου;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι