Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Το νέο μου βιβλίο με τεχνικές κοσμημάτων! Σύρμα & Χάντρα


Σας παρουσιάζω το νέο μου βιβλίο με τεχνικές δημιουργίας κοσμήματος! Φτιαγμένο με πολύ μεράκι και αγάπη για το χειροποίητο κόσμημα, με αποκλειστικά νέες τεχνικές βήμα προς βήμα, συμβουλές και οτι θέλετε να ξέρετε για την τέχνη του κοσμήματος από το Α ως το Ω.



Θα βρείτε οδηγίες για τα απαραίτητα εργαλεία και εξαρτήματα και τον τρόπο για να τα χρησιμοποιήσετε στις δημιουργίες σας. Ιδέες και συμβουλές που θα εξάψουν τη φαντασία σας, πληροφορίες για τις χάντρες και τους ημιπολύτιμους λίθους, βασικές τεχνικές για να φτιάξετε τα απαραίτητα εξαρτήματα με σύρμα. Μαζί πάνω 20 νέες τεχνικές για να κατασκευάσετε  δαχτυλίδια, περιδέραια, σκουλαρίκια και βραχιόλια, όλες αναλυτικά γραμμένες με φωτογραφίες βήμα-βήμα για εύκολη κατανόηση!




πληροφορίες :
drosostalitsa 
email:  moonlight.drop@hotmail.com

 ή

 Μύρτος Εκδόσεις 
Αγ.Λαύρας 24
153 44  Γέρακας
Τηλ. 210-8028828 Fax 210-8028889




links:
paco art center
xantres.gr
e-shop
perizitito
biblio-net
allbooks
patakis

36 σχόλια:

...irida... είπε...

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλότάξιδο το βιβλίο σου, καλή επιτυχία Δροσοσταλίτσα μου!
Φιλάκια!

Χρυσούλα είπε...

Χιλια μπραβο σου καλο μου!!!!!!!!!Σου ευχομαι να ταξιδεψει παντου.....!!!!!!καλη επιτυχιααααα!!!φιλακιαααα!!!!!

jenny είπε...

Εύχομαι καλή επιτυχία στο βιβλίο σου και σε όσες το πάρουν που θα βοηθηθούν ΄σιγουρα. Συγχαρητήρια για αυτό το βήμα σου.

Irini_ior είπε...

Καλή επιτυχία!Μου άρεσε πολυ η παρουσίαση.Μπαβο!!!!!!!

drosostalitsa είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ!!!! το έκανα με πολύ μεράκι και είμαι σίγουρη οτι όσοι το αποκτήσουν θα έχουν ένα καλό βοήθημα!

πολλά φιλια ***

Daphnofila art jewelry είπε...

Συγχαρητήρια Δροσοσταλίτσα.Εύχομαι καλή επιτυχία στο βιβλίο σου και να είναι η αρχή και για άλλα βιβλία με τις πολύτιμες οδηγίες σου.Σου στέλνω email, γιατί με ενδιαφέρει.Πολλά φιλιά.

Ξανθή είπε...

Καλοτάξιδο!!!Η μεγάλη έκπληξη βέβαια για μένα είναι ότι έχουμε το ίδιο επίθετο!!!Για πες από που είσαι μήπως βρεθούμε και συγγενείς;;;
Φιλάκια.

Rabea Iatridou είπε...

Συγχαρητήρια και ευχές για πολύ καλές πωλήσεις!!
Εύχομαι να δώσει έμπνευση σε πολλά δημιουργικά χέρια!!!!

anthivolon είπε...

Είμαι πραγματικά συγκινημένη Αθανασία μου!!! Από την ώρα που πήρα το mail σου δε βλέπω την ώρα να το πάρω στα χέρια μου και να το ρουφήξω!!! Αν κρίνω δε από το εξώφυλλο πρέπει να έχεις κάνει τέλεια δουλειά!! Καλοτάξιδο να ΄ναι κοριτσάκι μου!!
Φιλιά

Taelia88 είπε...

Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου!! Μακάρι να έχει μεγάλη επιτυχία γιατί σίγουρα μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο.. αν κρίνω από τις συμβουλές που δίνεις στο μπλόγκ!! Πολλά πολλά μπράβο γι'αυτό σου το βήμα!!

drosostalitsa είπε...

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!! Ελπίζω το "παιδάκι" μου να μεγαλώσει και να ταξιδέψει! Ανυπομονώ για τα σχόλια και τις εντυπώσεις σας..
να έχετε μια ηλιόλουστη μέρα <3

purpleleath είπε...

Συγχαρητήρια!!!! Καλή επιτυχία! Αξίζεις ό,τι καλύτερο! Φιλάκια πολλά

Pepi είπε...

Συγχαρητήρια ! Και καλή επιτυχία στο βιβλίο σου, που τη θεωρώ δεδομένη!

Evie είπε...

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΤΣΑ, ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΒΗΜΑΤΑ!!!
ΚΑΛΟ Π-Σ-Κ!

drosostalitsa είπε...

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!!
να έχετε ένα όμορφο Σαβ/κο
πολλά φιλάκια ***

EvaG είπε...

Συγχαρητήρια.!!!!Καλή επιτυχία εύχομαι αν και είναι σίγουρη.!!!Εχω μάθει πολλά απο εσένα σε παρακολουθώ καιρό αλλά δεν ξέρω γιατί ποτέ δεν μπορούσα να αφήσω σχόλιο.Μου έβγαζε κάποιο μήνυμα το οποίο δεν το θυμάμαι τώρα.Μπράβο σου και σε ευχαριστούμε για όσα μοιράζεσαι μαζί μας.!!!Φιλιά.!!!

fotolabida maria είπε...

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ DROSOSTALITSA ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ

Veronica M είπε...

Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

NANTIA είπε...

Συγχαρητήρια για την φανταστική σου κίνηση!!!
Εύχομαι καλοτάξιδο, γιατί το αξίζεις!

drosostalitsa είπε...

Με τόσες ευχές και τόσο καλή διάθεση, είμαι σίγουρη οτι θα πάει πολύ καλα!
Σας ευχαριστώ πολύ!!!

καλό σ/κ

Φιλία είπε...

Καλή επιτυχία στο βιβλίο σου, Δροσοσταλίτσα.... εύχομαι να ταξιδέψει στα πέρατα της γης!!!!
Φιλιά πολλά

el.mar είπε...

Αχ συγχαρητήρια!!!!!!!
Πολλά πολλά μπράβο!!!!
Καλό Σαβ/κο!!!!!!!!!!!
Πολλά Φιλιά!!!!!!!!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ενθουσιάστηκα!!! Μπράβο σου, καλή επιτυχία!

Stone είπε...

Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία!
Ειναι ενα εγχειριδιο που σιγουρα θα βοηθησει ολες εμας που πειραματιζόμαστε και θελουμε να μαθουμε τα μυστικα της τεχνης..Να εισαι καλά κι ευχομαι κι άλλες πολλές επιτυχίες!

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες που είδα σε προηγούμενες αναρτήσεις σου και γενικά να σου πω οτι το μπλόγκ σου είναι υπέροχο!Καλή επιτυχία σου εύχομαι με το βιβλίο σου και καλές πωλήσεις!Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

drosostalitsa είπε...

καλως ήρθατε!!!
ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια ***

Δημιουργία είπε...

Καλοταξιδο το βιβλιο σου Δροσοσταλιτσα.

Ειρήνη Ε. είπε...

Δροσοσταλίτσα, εύχομαι καλή επιτυχία στο βιβλίο σου, να αγαπηθεί από τους αναγνώστες και να σταθεί πολύτιμος βοηθός στις δημιουργίες τους.
Καλή Πρωτομαγιά.

drosostalitsa είπε...

Σας ευχαριστώ για τις ευχές!!!

Καλό μήνα!

Μαριάννα είπε...

Καλη επιτυχια!!!!!!!!
Πολλα μπραβο για την ομορφη ιδεα σου!!!!
Σίγουρα θα το πάρω!!!!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Δροσοσταλίτσα σήμερα παρέλαβα το βιβλίο σου και το έχω διαβάσει κιόλας όλο. Πολύ καλή φωτογράφηση,πολύ αναλυτικές και κατανοητές οι οδηγίες σου και πολύ χρήσιμες τεχνικές.Ένας οδηγός πανέμορφος και πολύ χρήσιμος.Καλή συνέχεια. Α!!! και στην φωτογραφία είσαι μία κούκλα.Φιλιά.

CREATIVE KHADIJA είπε...

Your site is amazing..I love it & now following..you are awesome in sharing these ideas..
Lots of love..
I am a happy follower!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δροσοσταλιά μου
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ το Βιβλίο σου! Θάναι πολύ ωραίο ο,τι θαυμάζαμε τόσο καιρό να το έχουμε και κατ οίκον! Πως γίνεται η παραγγελία του;
Φιλάκια πολλά

drosostalitsa είπε...

τα γλυκά σας λόγια με κάνουν πολύ χαρούμενη!!! Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας... Ευχαριστώ πολυ!!!!!

πολλά φιλάκια

Unknown είπε...

οοοο τέλειο!!!
καλή επιτυχία!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

αρχείο

τα νεα μου...

φίλοι